První pomoc Protherm
F 29 – Výpadek při provozu
Během provozu kotle došlo k výpadku plamene.
Možná příčina je přerušení dodávky plynu. Nebo spatná funkce kontrolní bezpečnostní elektrody.
Proveďte Reset (symbol přeškrtnutého plamínku)
F 28 – Nedošlo k zapálení kotle
Tato závada signalizuje vážnější problém, při kterém nedošlo k zapálení kotle.
Tuto závadu můžete zkusit odstranit stisknutím reset (symbol přeškrtnutý plamínek)
Toto způsobují dvě věci:
- Přerušení dodávky plynu do kotle. K tomuto může dojít i při výměně plynoměru nebo jakémkoliv zásahu do plynu v bytovém domě. V takovém případě stačí pouze kotel restartovat, ale pozor vypnutí a zapnutí kotle tuto chybu neodstraní. Vždy je nutno stisknout reset. Kotel je nutno restartovat někdy vícekrát. Jestli máte třeba plynový sporák ověřte jestli jde do domu plyn.
- Závada na kotli. Pokud se závada nepodaří odstranit ani po několika resetech je nutno se obrátit na servis.
F 22 – Nedostatek vody
V kotli je nízký tlak vody, proveďte dopuštění vody správný tlak by se mel pohybovat od 1 – 1,5 Bar za studena