Dispečink : 602 321 440

První pomoc Protherm

F 29 – Výpadek při provozu

Během provozu kotle došlo k výpadku plamene.

Možná příčina je přerušení dodávky plynu. Nebo spatná funkce kontrolní bezpečnostní elektrody.

Proveďte Reset (symbol přeškrtnutého plamínku)


F 28 – Nedošlo k zapálení kotle

Tato závada signalizuje vážnější problém, při kterém nedošlo k zapálení kotle.

Tuto závadu můžete zkusit odstranit stisknutím reset (symbol přeškrtnutý plamínek)

Toto způsobují dvě věci:

  1. Přerušení dodávky plynu do kotle. K tomuto může dojít i při výměně plynoměru nebo jakémkoliv zásahu do plynu v bytovém domě. V takovém případě stačí pouze kotel restartovat, ale pozor vypnutí a zapnutí kotle tuto chybu neodstraní. Vždy je nutno stisknout reset. Kotel je nutno restartovat někdy vícekrát. Jestli máte třeba plynový sporák ověřte jestli jde do domu plyn.
  2. Závada na kotli. Pokud se závada nepodaří odstranit ani po několika resetech je nutno se obrátit na servis.

F 22 – Nedostatek vody

V kotli je nízký tlak vody, proveďte dopuštění vody správný tlak by se mel pohybovat od 1 – 1,5 Bar za studena


Panely kotlů